♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

22 September 2011

penawar duka.....

Best kan bile tgk baby.....ade ank sdare pon aku dh ckup2 BANGGA tuu....siyes cakap, memang sayang gile kat anak2 sedare ni...ptutlaa bile aku ingt balk, zamn2 aku budak dulu la...balik je kampung mesti berebut mak2 sedare aku nk cara kami2 ni...Aku berempat ni lebih kurang je umo ms kecik dulu...K.long hny tua 2 thun dari Ecah,aku, ecah, dik Yah tua setahun sorg je....jd, cam sebaya laaa kami2 ni..bile blk kg, siap mak sedare aku mmg bahagikan kami b4 kepada m,sdare yg berbeza...dan mmg kami akn lebih rpat ngan m,.sdare yg telah dibahagikan tu....De gak cmtu kan?
tp, tu laa...dulu bile mak ckap btapa syng nyer m.sdare pada ank sdarenya, aku ase betollaa.....Aku pon skang ni, akn ase kecik ati klu org ckap ank sdare aku nakal ke, hodoh ke,,,waaa..mmg aku hangin!hahaa....belum anak sdri lagi tu....tp tuk nk betulkan bdk2 ni, klu dh salah, mmg laa kne tegur kan..xeh laaa nk menangkn diorg..tau laa jgk aku...
Dan diisytiharkan, aku skang dh de 5 orang ank sdare...K.long dh bg aku 3 orng, n adik aku dh bg aku ank sdare  2orang...heee....Betapanya suKa dan ceria melayan anak2 ni....dan inilah dorang...CANTIK x anak sdare saya???(^_^)

1st: anak2 K.long (Sharifah Saodah + Syed Johari)

                                  Syed Mohamad Firdaus dan Sharifah Farah Asyifa'
                                                      (Abang dan Kakak)




                                                        Sharifah Farah Sumayyah


ni plak, anak2 adik aku......(Sharifah Robiah + Syed Ahmad Marzuki)

                                                                  Sharifah Khalisah aka K.long @ Icah

                                     dan yang lasst ni adlah Syed Abdullah Hassan aka Acan.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...