♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

21 September 2011

bile sebut pasal nk duk umah sdri ni.....

Mggu lepas,, bile adk aku ajak duk umh sewa, aku on je...xde masalh laa bg aku....Mr CIntahati pon setuju je...tp, bile aku cite kat mak ' m.jang ajk duk umh sewa'. trus mak aku trdiam....mcm dia tpkir jap..pstu dia ckp kat aku, 'xpe laa xduk umah sewa, mak sunyi laa xde org kat umh.pstu Adik aku fatihah tu trcite laa kat aku, ms raya ritu kan dlm 3 hr aku di Kuantan, mak kemain lagi sebut2 nama aku...mak ckp rindu aku xde...sob.sob.sob..aku trharu gler..x sgka mak ingt aku smpai cmtu skali..huuu...mak de je ms aku ckp cmtu..dh nmpk mak wat2 xdgr, bgun knon2 nk bukak TV, masa tu aku dh perasan mak kelip2 mata..aku ase dh mnangis kot..huuu..sedih aku..tu baru je ckap nk pndah, bukan pndah btol2 pon lagi..

Pastu, semalam aku ngan adk aku dh g tgk laa umh yg plan nk sewa tu kan..xde laa jauh sgt pon klu aku nk blk umh mak nnt...Ku cite laa kat mak, mak cam tkejut...huuu...Tp, last2 mak ckp, xpelaa...elok laa jgk duk umh sewa..kot Mr CIntahati aku segan jgk kan asyik nk masuk dapur, adik ppuan aku kan de kat umh tu...Mr CIntahati pon agak segan jgk nk masak ke, nk tlg aku masak ke kan...walopun, dia laa menantu mak aku yg paling selamba masuk dapur, tny mak wat tu ni, bukak peti ke pe....AKU SUKE Mr Cntahati cmtu..xde laa nmpk segan sgt cam ipar2 aku yg lain,,tp yela.aku pon paham kalu dh mnantu ni, kdg2 ase segan tu tetap ade kan..cam aku di rumah mertua laa jgk.nk wat tu ni, mmg nk wat.tp, cam t;tny2, boleh ke aku wat cmni?boleh ke aku wat cmtu?kan...segann oo..kot tsilap lgkh....

dalm duk bcakap pasl nk pndh2 ni llaa, adik aku yg bongsu si Amri ni tny' dah nnt k.yoh pindah, amri cmne?amri nk blaja ngan sape?nak mntk duit ngan sape(ingt aku cop duit ke ape)?nk suh sape anta skolah bile abah xde?waaaa...byk sklan dia...aku pe lagi..Ku ckap 'tu laa!!!mase k.yoh ade, wat k.yoh sakit ati!' hahhaaa..saje je aku nk bg dia ase bsalah...haaha..dia trus trsengih2...tp yela...tu laa  adk llaki aku yg plg ku sayang..sume bnde nk bg kat dia klu dia mntk..klu dia mntk duit aku akn ckap (xpe, mlm ni k.yoh cop duit, esok pg k.yoh bg)...dia phamlaa tu aku xde duit time tu...tp, stakat aku keje ni, tiap bulan mmg mengalir jgk kat dia, walupun dia xbg aku pe2 pon...sekadar cuci kete aku bolehla,heee

Yang adik ppuan bongsu aku si Fatihah tu de je rilex ats kusi...Aku ckap kat dia ' tehah jgn sedih2 yer bile yoh xde'..sj je aku ckap cmtu sbb aku tau dia snsitif..wahhhaha..Jaat x aku..,,trus dia ckap' uwaaa..jgnlaa ckp cmtu, kang sedih ni dtg balik' dannnnn.. akhirnya, Fatihah menangis sbb sedih sgt bile aku xde...uwaaa......(!_!) Terharu sgt!!sbb menyedari diri aku di SAYANGI!!!uwwaaa..cedehhhh...sob.sob.sob.nk pndaH KE x??nk pindah ke ??uwwaaa


2 comments:

mama rifQy said...

ooooo kamu nak pindah ye!!hehehehheeee

shaYazz said...

ye laa k.na.....duk umah sdri laaagi BEBAS nk wat pe sj..SETUJU???hahhhaa....jgn pikir lain ye..i mean: masak sama2..warrgh!!x sabo i!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...