♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

13 September 2011

welcome to me!!!

Assalamualaikum kawan2,
Dulu kan, bile tgk kawan-kawan de blog, dalam ati aku ' esh,malas laaa'...x minat laa....byk lg keje len aku nk wat dr ngadap blog...' Tp, lately suke bc n intai blog orang...terutama time pose, suke tgk resepi, n dulu2 suke tgk gmbo org kawen,....pastu brangan, nnt nk kawen. nk wat gmbo cmni la,..nk pkai bju cam dia ni la, nk ambik outdoor photoshoot kat tmpt cmnila...eh, nk pelamin cmnila...brangan kemain lagi aku mase tu....dan suke jjgk bile bace blog luahan hati ni, trutama lepas bace blog mama Arwanh nia dulu...mmg sob.sob.sob jgk bile lAYan...dan trbaru bile bc blok Nani Dean.....:(   tp, aku wat blog ni sj je nk godek2..org pndai wat, xkn aku x nk pndai kan..skurg2nye aku tau laa jgk wat2 / edit2 blog ni kot....tp, thankx to MamaIqy sbb aja aku!thanx cikgu!!!(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...