♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

13 September 2011

first and last

ni baru nak bercerita kisah dulu-dulu......yela, kdg2 best jgk kan bile diingt....kelako pon ade jgk..3 tahun lalu, bila diimbas balik, lelaki yg bg SMS pertama pada akhir 2007 ritu telah SAH jadi suami aku dh pon.......Dulu punnyelaa x nak layan laa SMS nk bkenalan ni....cara lapuk tu..eeeii....geli mak!!..dulu laa....tp, bile stat melayan, cmni laaa kot jadinye,..bukan pe, nk mnjaga keturunan ..mak yg cakap..tp, yela,bile kuar bab 'keturunan' ni laaa yg wat aku kdg2 ase perlu untuk menjaga hati semua org...yela.nk citer pnjg2,korang x paham pon nnt...xpela...heee..tp, xpe...bbalik kepada crita asal, bermula disitula, pkenalan kami....mase aku aku dh abis blaja dah..ms blaja ritu, mmg aku x pndg sape2 pon..ase cam aku x boleh nk wat 2 bende 1 ms....nk kapel2 ni bukan mase aku blaja...sbb tu laa, bile dh abis je blaja, dh boleh laa nk melayan2 skit kot..kang x pasal2 mak aku carikan ,wweee......xnk2!!!kot nnt, bile dpt, eissh...laa..sdare aku ke??huu...tu yg xnk dekat2...aku nk cinta tu dtg kat aku, boleh?dan aku nak suami yg xde hbungn kkeluargaan pon dgn aku..tu laa crite dulu2....nnt2 laa aku smbung blk....lenguhlaa  jari mnaip..cmne laa org lame gle mnaip kat blog ni...cam mAMAiqy tu..nnt2 laa aku smbung yer...adiosss~~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...