♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

14 September 2011

First and last -ep 2

Ok la...sambung skit yg semalam psal pkenalan aku n suami...hbungan jarak jauh ni, mklumlaa kan...bukan senang nk bagi kepercayaan kat orang....Tp, pada aku, aku terlalu SETIA....dan memang aku pernah tanamkn niat dlm ati ku, 'Dia yang pertama dan terakhir, jadi perlu untuk aku menjaga hubungan ni, jgn sesekali pndg org lain' dan Alhmdulillah..aku berjaya!Ok, tahun pertama ~2008~~dia di KL, aku di Tganu, nk jumpa ingt senang ke??lagilaaa mak ku yg x bape nk bg aku nek bas jauh2...mmg x bg la...setiap tahun, aku hny jumpa 2,3 kali je..dia trun tganu / aku g sane..tp, mmg blh kire laa bape kali aku g sane, ..ye laa...ppuan kn..pe plak ckp org nnt klu aku asyk ke sane nk jmp bfren...mak marahh oooo...tu pun,mak x tau..oppsstt....Jd, bile de keje je, mmg laa aku ambk peluang...ms aku jdi guru pngiring lwatn stdt aku ke KL, haaa...pe lagi..peluang....heee...dan mase dinner kolej aku, peluang lgi...pstu, x laa.....dia plak trun tganu..jenuh laa nk mencari hotel tuk dia duduk....npe x duk umh ku???eeeishh...sgtlaaaa TIDAK boleh...lg plak mase tu,blom d pe2 ikatan pon....ikatn sdri2 wat de laa...10 Jan 2008..tu laa tarikh kami syok sdri declare kami kapel...huuuu......ok....sat..nnt aku smbg lagi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...